דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת צימרים רומנטיים לחופשה זוגית 

מאת    [ 30/04/2013 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 4331 פעמים ]

חופשה רומנטית מושלמת מתחילה קודם כל במציאת צימרים רומנטיים מושלמים. מדובר במשימה לא קלה בכלל בישראל, בה בכל מושב, בכל קיבוץ ובכל עיר אפשר למצוא צימרים ומתחמי אירוח שמבטיחים את החוויה הרומנטית, המבודדת והמרגיעה ביותר שיש. אז איך בוחרים צימרים לזוגות שתוכלו להנות בהם מהחופשה הכי נעימה, כיפית ושלווה שאפשר? הנה כמה טיפים לחיפוש רגוע.

באיזה איזור בארץ אתם רוצים לנפוש?

כאמור צימרים רומנטיים אפשר למצוא היום כמעט בכל האיזורים בארץ, מרמת הגולן, דרך הגליל, הכרמל והעמקים ועד למרכז הארץ ולנגב. גם באילת, לצד מלונות הענק תוכלו למצוא צימרים קטנים ורומנטיים. לכן השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא איפה בדיוק אתם רוצים לבלות את החופשה שלכם ביחד. הגדירו את האיזור וכך תוכלו לצמצם את החיפוש.

מה אופי האירוח שאתם מחפשים?

צימרים שונים מספקים סוגי אירוח שונים, בין אם מדובר באירוח על בסיס לינה וארוחת בוקר, אירוח ללא ארוחות או אירוח בצימרים שמציעים סופי שבוע עם נושא, שכוללים הרצאות ופעילויות לצד ארוחות מלאות. עשו את ההחלטה הזו לפי התקציב שלכם, לפי מה שאתם מתכננים לעשות במהלך החופשה וכדומה.

מה צריך לכלול הצימר?

ישנם בני זוג שיש להם דברים ספציפיים שהם רוצים שיהיו בתוך הצימרים. צימרים לזוגות כוללים בדרך כלל מיטה זוגית נוחה ונעימה, אמבטיה ולעיתים גם ג'קוזי בתוך החדר, מטבחון קטן עם פינת קפה ולפעמים גם יציאה לגינה ותצפית על נוף מיוחד. חישבו על הפרטים הקטנים שמוצעים על ידי כל בעל צימר ובחרו מקום שנראה לכם שתוכלו להרגיש בו הכי נוח שיש.

מבודד או לא מבודד?

כאשר אתם חושבים על צימרים רומנטיים חישבו האם משנה לכם שהצימרים יהיו מבודדים או שיהיו חלק ממתחם של כמה צימרים הסמוכים זה לזה. ישנם צימרים שמהווים יחידות בזכות עצמם ומשקיפים על נוף שקט וישנם צימרים שהם חלק ממתחם בתוך איזור בנוי ובזמן האירוח בהם אפשר לפגוש משפחות או זוגות אחרים.

איכות היא לא מילה גסה, נכון?

צימר טוב הוא קודם כל צימר איכותי, בין אם מדובר בצימרים לזוגות או למשפחות. אם זאת כאשר אתם רוצים חופשה רומנטית שהיא לגמרי שלכם, אחד עם השני, איכות הצימר יכולה להבדיל בין הצלחה לכישלון. בחרו צימרים רומנטיים שקיבלו דירוג גבוה מגולשים באינטרנט, שחוות הדעת עליהם תמיד טובות או שקיבלתם עליהם המלצות מאנשים שאתם סומכים עליהם.

לנוח או לצאת להרפתקה?

אחת השאלות החשובות היא האם אתם רוצים לבלות את החופשה הרומנטית בתוך הצימר או להיות פעילים, לטייל באיזור, לבקר באטרקציות שונות וכדומה. מדוע? כיוון שישנם צימרים לזוגות שממוקמים במקומות מבודדים שאין לידם הרבה מאד אטרקציות ופעילויות לצד צימרים שנמצאים סמוך לפארקים, איזורי נופש, אטרקציות מיוחדות ומרכזי בילוי.

לאבנסט - צימרים רומנטיים לזוגות אוהבים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב